D.U.K.
Ką daryti atsitikus draudimo įvykiui?
Patyrėte traumą ar susirgote? Nedelsdami kreipkitės į artimiausią gydymo įstaigą. Tik tokiu atveju gausite reikiamus dokumentus, kurie mums padės priimti sprendimą dėl draudimo išmokos išmokėjimo. Per 30 dienų nuo įvykio užpildykite prašymą išmokėti draudimo išmoką ir pateikite šiuos dokumentus:
- Jei kreipiatės dėl traumos – medicininę pažymą, išrašą ar kitą medicininį dokumentą, patvirtinantį įvykio metu patirtus sužalojimus, jų gydymą ir jo trukmę. Jei turite – rentgeno nuotraukas.
- Jei kreipiatės dėl apdraustojo ligos – medicininę pažymą, išrašą ar kitą medicininį dokumentą, patvirtinantį nustatytą diagnozę ir ligos gydymą.
- Jei kreipiatės dėl apdraustojo netekties – mirties liudijimo kopiją, giminystės ryšį įrodančius dokumentus (grupinio darbuotojų draudimo atveju), paveldėjimo pagal įstatymą liudijimą (kitų gyvybės draudimo rūšių atvejais).
Taip pat paprašysime Jūsų asmens tapatybę patvirtinančio dokumento, draudimo liudijimo kopijos. Jei turite, pateikite ir kitus su įvykiu susijusius dokumentus – pavyzdžiui, policijos pažymą.
Iš anksto galite atsispausdinti ir užpildyti prašymą bei sutikimą dėl žalos. Užpildytus dokumentus galite atsiųsti registruotu laišku į UAB "PZU Lietuva gyvybės draudimas", Konstitucijos pr. 7, Vilnius, arba pristatyti į artimiausią PZU skyrių.
Įmokų mokėjimo būdai
Už gyvybės draudimo paslaugas galite atsiskaityti pavedimu, grynaisiais arba per elektroninę bankininkystę vienoje iš šių įstaigų:
- „Luminor Bank AS“ LT54 4010 0424 0003 0349.
- AB SEB bankas LT91 7044 0600 0601 7407.
- AB „Swedbank“ LT14 7300 0100 0055 0861.
- UAB Medicinos bankas LT86 7230 0000 0046 2031.
Būtina nurodyti įmokos kodą – 95001 ir draudimo poliso seriją ir numerį. Pavedimo/ įmokos kaina - pagal banko tarifus. Pateikiant mokėjimo pranešimą su brūkšniniu kodu, įmoką NEMOKAMAI galite sumokėti:
- UAB Perlo paslaugos loterijos terminaluose.
- MAXIMA parduotuvėse.
- AB Lietuvos paštas skyriuose.
Naudojantis e-sąskaitos paslauga įmokos gali būti nurašomos automatiškai. Norėdami pasinaudoti e-sąskaitos paslauga kreipkitės į savo banką arba pateikite sutikimą draudimo bendrovei. Būtina nurodyti draudimo poliso seriją ir numerį.
Kviečiame prisidėti prie iniciatyvos mažinti popierinių sąskaitų kiekį ir siūlome naudotis e-sąskaitos paslaugomis!
Kur galiu peržiūrėti draudimo sąlygas/sukauptą kapitalą?
Informaciją apie savo turimo draudimo sąlygas kaip draudimo apsaugos, sutarties sudarymo pradžia ir pabaiga, investavimo grąža, kontaktinė informacija, sumokėtos įmokos, sukauptas kapitalas ir kt., galite peržiūrėti prisijungę prie mūsų savitarnos svetainės.
SVARBU – pirmasis prisijungimas yra galimas naudojant el. bankininkystę Swedbank, SEB ir Luminor (DnB). Prisijungus prie paskyros pirmąjį kartą, galite susikurti savo nuolatinį prisijungimo vardą bei slaptažodį.
Užregistravau žalą ir pateikiau dokumentus. Kodėl negavau jokio atsakymo?
Labai svarbu yra tai, jog nuo teisingai pateiktų dokumentų dėl žalos registravimo atsakymas yra pateikiamas per 30 d. Jei nuo dokumentų pateikimo dar nėra praėję 30 d., įprasta, jog dar nėra pateiktas atsakymas ar išmokėta išmoka. Taip pat, visi atsakymai susiję su žala yra pateikiami Lietuvos paštu Draudėjo nurodytu korespondencijos adresu.
Kur galime sužinoti investicinių vienetų vertes ir jų pokytį?
Daugiau informacijos apie investicinių vienetų vertes ir jų pokytį rasite čia.